LIC Leer- en Innovatiecentrum

print

Blended praktijkervaringen uitgelicht 3

18 juli 2022

Tot aan de zomer zetten we de afzonderlijke deelnemers van het Blend Event van 24 februari nogmaals in de spotlights. 

Blended learning gericht op actief en adaptief onderwijs bij Onderzoeksvaardigheden kwantitatief

De studenten vonden de filmpjes erg duidelijk. Ze waren ook erg positief over de combinatie met de wekelijkse terugkoppeling over de inhoud. 
Voor studenten is de inhoud vrij complex. Het asynchroon onderwijs en asynchroon formatief toetsen biedt veel mogelijkheden om in eigen tempo en op eigen niveau de stof tot je te nemen. Deze blend is breed toepasbaar binnen Avans omdat de techniek die gebruikt wordt laagdrempelig is. Ingezonden door Kevin Hermans van AAFM.

Dit was de beoordeling van de vakjury:

Geflipte blended module in Brightspace

Deze inzending kwam van AI&I , ingezonden door Vera van Leeuwen. De doceerbaarheid/docentbelasting is meegenomen in het ontwerp.

Dit was de beoordeling van de vakjury:

Gamificatie van statistiek met Grasple

Ingezonden door Ronald van Tienen AE&I. Het asynchrone deel van de blend is doordacht uitgewerkt met behulp van één applicatie/oefenplatform.

Dit was de beoordeling van de vakjury:

Deze inzendingen zijn met uitgebreide toelichting ook te vinden op tools.avans.nl:

Laatst bijgewerkt op 18 juli 2022.